Premiile Oscar 2021, o ediție în care au strălucit “Piper-Heidsieck” și “Francis Ford Coppola Winery”.

Cea mai mare seară de la Hollywood sărbătorită cu sticle în ediție limitată de la sponsorii de lungă durată Piper-Heidsieck și Francis Ford Coppola Winery.

Internaționale

Ioana Bidian Micu • Marti, 27.04.2021

news

Cea de-a 93 ediție a premiilor Oscar a avut loc într-un format atipic anul acesta, un format restrâns din cauza condițiilor de distanțare socială, dar acest lucru nu a făcut evenimentul să fie mai puțin atractiv comparativ cu alți ani.

Nu doar vedetele au strălucit anul acesta ci și sponsorii au ales variante de prezentare strălucitoare.  Strălucirea nu a fost metaforică: ediția specială Cuvée Brut de la Piper-Heidsieck a avut o etichetă alimentată cu baterii care se luminează cu o simplă apăsare de buton, iar vinurile în ediție limitată a lui Francis Ford Coppola au fost două sticle de aur, a căror siluetă se potrivește cu cea a faimoasei statuete a Oscarurilor. 

Pentru al șaptelea an Piper-Heidsieck a fost șampania oficială a evenimentului. Legătura dintre casa de șampanie și Hollywood datează din 1933, când o sticlă de Piper a apărut în filmul de debut al lui Laurel și Hardy „Sons of the Desert”.  În 1964, Piper-Heidsieck a sărbătorit Oscarul lui Rex Harrison pentru rolul din „My Fair Lady”, trimițându-i o sticlă personalizată de 48 de litri, care avea aceeași înălțime ca și actorul. 

În acest an, vedetele au primit Cuvée Brut magnum luminat, personalizat cu semnătura Piper-Heidsieck . Faimoasa sticlă de șampanie, recunoscută internațional datorită etichetei roșii, anul acesta “a aprins Oscarurile”, fiecare sticlă a avut la bază un buton, prin apăsarea lui sticla era luminată. 

Francis Ford Coppola Winery face echipă cu ceremonia de acordare a premiilor Academiei pentru al cincilea an. Vinurile prezentate anul acesta sunt o ediție limitată 2019, Russian River Valley Chardonnay și Alexander Valley Cabernet Sauvignon, vinuri produse în Sonoma California. Pentru 2021, crama a creat două sticle iconice, complet acoperite cu aur, cu o „siluetă” care amintește mult de cea a celei mai faimoase statuete din lume, pentru a simboliza talentul și pasiunea care unește marele cinematograf cu vinul.

Aspect auriu este similar cu cel sticlelor de anul trecut „Ceea ce ne-a permis să facem sticlele din 2021 și mai uimitoare și mai aurii este un proces de fabricare a sticlelor pe care l-am descoperit la Bottega”, a spus Coppola către Unfiltered prin e-mail, referindu-se la Bottega SPA cu sediul în Italia „Am contactat familia pentru a vedea dacă ar face sticlele pentru noi și au fost de acord, iar rezultatul este o sticlă extraordinară care amintește cu adevărat de premiul în sine. "

Francis Ford Coppola, premiat cu șase Oscaruri pentru activitatea sa în cinematografie, deține crama care îi poartă numele, situată în Napa Valley, California.

După ce a semnat un parteneriat în 2017 cu Premiile Academiei ca și sponsor oficial, a ținut să marcheze într-un mod unic fiecare an în care crama sa a fost partenera premiilor Oscar, astfel a oferit vinuri în ediții limitate, care au fost personalizate cu etichete diferite în fiecare an, toate  având ca inspirație lumea filmului.

Cea mai spectaculoasă etichetă rămâne cea din 2019, care este o etichetă în mișcare “zoetrope animation”. Conceptul etichetei a fost realizat de Francis Ford Coppola, inspirat de o joacă cu hârtie și tehnici de animație, după care echipa de branding a petrecut cinci ani pentru a o face să arate corect. Rezultatul a fost spectaculos, din păcate a fost singura ediție limitată care nu a fost disponibilă pentru achiziție publicului larg, fiind o etichetă care se monta manual și fiind extrem de dificil de etichetat și manipulat.

Categorii articole

Articole recomandate

news

"PARTY" by Vera Wang

Ioana Bidian Micu • Marti, 29.06.2021

news

WineUp Talks: invitat Arcadie Foșnea

Ioana Bidian Micu • Vineri, 14.05.2021